Laadukkaan tuotteiden esillepanon tähtäimenä on myynnin lisääminen. Sen avulla pyritään palvelun parantamiseen, mainonnan tehostamiseen ja myymälämielikuvan
rakentamiseen. Myös siisteys vaikuttaa moniin asioihin.Näyteikkuna,
sisäänkäynti, tilaratkaisut, asiakaskierto, esillepano, opasteet,
hintaviestintä ja valaistus ovat tärkeitä asioita. Myös liikuntarajoitteiset tulee ottaa huomioon.
Väreillä on iso myymäläympäristössä.Tuotteiden asettelussa värit tulee ottaa huomioon.
Myymälässä pitäisi olla sesongituotteille oma paikkansa. Esillepano on suuri merkitys, sen tulee olla selkeä ja yksinkertaista. Tuotteiden korkeudella, seinä-ja pöytäesillepanolla on oma merkityksensä. Somistamisen voi, myös ulkoistaa. Asiakkaalle tällä kaikella on suuri merkitys. (http://lp2015.blogspot.fi/2014/11/annika-hirvi-ohjeistaa-myyva-esillepano.html)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti